Zo legt u contact met UWV

1. Social media

Heeft u een vraag aan UWV? Stel deze via Twitter, Facebook of LinkedIn. Uw vragen worden op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur beantwoord door het webcareteam. Stel uw vraag rechtstreeks door in uw bericht @UWV_Webcare te noemen.

2. Bellen

Wilt u liever bellen met UWV? Dat kan via het telefoonnummer 088 – 898 92 95. Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur. Houd uw burgerservicenummer bij de hand.

3. Mijn Berichten

Vragen over uw uitkering kunt u stellen via Mijn Berichten op Mijn UWV. Denk bijvoorbeeld aan: ‘Hoe staat het met mijn aanvraag?’ of ‘De Inkomstenopgave staat niet klaar. Wat moet ik doen?’. Mijn UWV is een beveiligde, persoonlijke omgeving. U logt in met uw DigiD.

4. Werkmap

In de Werkmap kunt u berichten uitwisselen met uw adviseur werk over het vinden van werk. Ook dit is een beveiligde, persoonlijke omgeving waarbij u inlogt met uw DigiD. Heeft u vragen over het vinden van werk, vacatures of sollicitaties? Die stelt u via Berichten in Mijn Werkmap op werk.nl.